Monday, February 22, 2010

tepu dgn membaca

lama bebenor aku tak mengepost kat blog ni.. sampaikan ari ni aku lupa ejaan loginnya hehe.. teruknya. tapi sib baik aku ada penyelamat sahabatku sorang itu.. apalagi YM dia dgn segeranya dpt solve problem.

tq cen...

tarak papa nak nulis.. semenjak 2 menjak ni tak bz sampaikan kepala aku tepu dgn membaca, baca dan baca.. tapi apa yg aku baca benda yg aku minat sgt2 tu lah.. politik, terpaksa lah aku menahan tgn aku dr menulis... baik baca ajalah..

No comments: